23 mei 2017

Maandkalender juni 2017


Vandaag een tussendoor blogje, even niet in een thema. Een nieuw thema komt er wel aan hoor. Ik kan ook al verklappen welk thema het wordt: de Smurfen! 

Maar omdat ik in deze periode van het jaar erg druk ben het zomerseizoen van het verhuur van onze vakantiehuizen ben ik nog niet er aan toe gekomen om de smurfen ideeën uit te werken. Ik heb dus afgelopen week niet staan bakken in de keuken maar gesopt, gestofzuigd, dekbedden gewassen etc.

Daarom deel ik vandaag een item waar ik geen recepten voor uit hoefde te werken maar toch wel een heel belangrijk dingetje. Namelijk de maandkalender! Naast mijn agenda gebruik ik ook trouw de maandkalender. Deze hangt aan de deur van mijn "werkkast". Helemaal vol geschreven met wie wanneer en hoe laat vrij is, tandartsafspraken, verjaardagen. Het is niet alleen handig het staat ook nog vrolijk ook.

juni 2017 kalender printen, kalender voor kinderen, plan je vakantie, vakantie plannen, juni 2017, blogplanner
Pinnen? Ja graag!

Ik had het verzoek gekregen van een moeder met 2 dochters of ik het thema van juni met cowboys kon veranderen in een meer meisjes thema, het liefst iets met jungledieren. Ik had al een tijdje geleden cliparts gekocht met jungle thema en flamingo's. Dus dat kwam goed uit. Stiekem vind ik deze jungle kalender ook leuker dan de cowboy kalender, deze heb ik dan ook voor mij zelf uit geprint.

Hou jij ook van plannen? De maandkalenders kan je kopen in mijn printable webwinkel Annekoendigitaal.

Gebruik jij ook kalenders naast een agenda?

Vind je deze printable leuk? Volg mij dan op Facebook voor nog meer leuke printable tips en printables ideeën.


Veel plan plezier en een fijne dag!
Yolanda

2 opmerkingen: